بیست زیست شناس

به بلاگ دبیران زیست شناسی یزد خوش آمدید
مشخصات بلاگ
نویسندگان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
ع.ا.

نظرات  (۳)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۷:۱۶ حمیدرضا سهرابی
سلام. من از همکلاسیان شما یا از دانشجویان دانشگاه شما نیستم. ولی حقیقتا یه اتفاق جالب واسم در سایت شما رخ داد که ترجیح دادم واسه شما هم بگم.
 امروز وقتی داشتم دنبال کلاس آموزشی میگشتم ، اتفاقی وارد سایت شما شدم. عکسایی که آپلود کرده بودین رو نگاه میکردم و خیلی خیلی اتفاقی عکس  یکی از هم محله ای ها و از دوستان خوبم ، که اتفاقا خیلی وقت هم بود ندیده بودمش،رو دیدم. -مظفر کریمی- کسی که من تو منطقه خودمون( هرمزگان-هشت بندی)به زور میدیدمش رو حالا اتفاقی تو شهر یزد اونم از طریق یه سایت دیدم. از طرف من بهش سلام برسونین و بگین که بابا بی معرفت ما دو ماهه یزدیم . بیا یه سر بهمون بزن. ممنون از همگی. یا علی
پاسخ:
سلام.به روی چشم حتما سلام شما رو به مظفر کریمی می رسونم،اتفاق جالبی بود،خوشحال شدم با ما در میان گذاشتید
سلام ممنون از لطفتون -امروز(روز دانشجو) علی آقا گفتند که یکی برات پیام گذاشته-ایمیل بده برادر تا بات تماس بگیرم -یزد چکار میکنی؟
یکی دیگه کیه؟؟؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی